آشنایی با اداره کل برنامه ریزی،هماهنگی و نظارت بر امور مناطق و استانها

آشنایی با اداره کل برنامه ریزی،هماهنگی و نظارت بر امور مناطق و استانها

شکل گیری اداره کل برنامه ریزی،هماهنگی و نظارت بر امور مناطق و استانها سبب گردید برای آشنایی بیشتر پرسنل و مدیران استانی در خصوص وظائف و نوع فعالیت این اداره با مدیرکل آن به گفتگو بنشینیم.


اکبرمحمد زاده که پیش از این سمت سرپرستی معاونت فنی صندوق را به عهده داشت و با تغییرات مدیریتی به سمت مدیرکل این اداره منصوب گردید در این خصوص گفت: اداره کل برنامه ریزی،هماهنگی ونظارت بر امور مناطق واستانها در راستای پاسخگویی به نیازها ومسائل رو به گسترش استانها و کارگزاری ها با هدف توسعه واستحکام برنامه ریزی منطقه ای کشور (تقویت مدیریت های استانی)،ضرورت نگرش جدید به مسائل استانی،توجه به برنامه ریزی استانی ومنطقه ای با تأکید بر نظارت وارزشیابی بر کارکردها وفعالیت های دفاتر استانی ایجاد و هم اکنون در حال فعالیت وخدمت رسانی در ستاد مرکزی صندوق می باشد.

وی ادامه داد: با توجه به تأکید دکتر حسینی سرپرست صندوق در جلسه شورای مدیران ونظم بخشیدن به امور اجرایی دفاتر نمایندگی استانی با هدف تفویض اختیار وعدم تمرکز تا حد امکان در ستاد مرکزی مأموریت یافت تا در خصوص محورهای مختلف اقدامات عملیاتی مدنظر ستاد را در استانها پیگیری نماید.

محمدزاده در خصوص این محورها خاطرنشان کرد: در راستای بهبود ارتباط ستاد مرکزی با دفاتر استانی در وهله اول هشت محور اصلی با نظر سرپرست صندوق در دستور کار این اداره قرار گرفت که می توان به صورت زیر بیان کرد.

تهیه وتنظیم آئین نامه نحوه صدور مجوز کارگزاریها.
تهیه وتنظیم دستورالعمل درجه بندی کارگزاریهای سراسر کشور.
سیاست گذاری وارائه خط مشی با دفاتر استانی در جهت پالایش کارگزاریهای موجود بر اساس شاخص های ترکیبی تا رسیدن به وضعیت مطلوب با توجه به اقتصادی نمودن فضای کسب وکار کارگزاریها.
همکاری  با ادارات و دفاتر مستقل ستادی در راستای تأمین خواسته های به حق دفاتر استانی تا حصول نتیجه.
ایجاد قابلیت نظارت ،ارزشیابی مستمر عملکرد در حوزه دفاتر استانی و کارگزاریها به لحاظ کمی وکیفی.
کشف وشناسایی مشکلات پیدا وپنهان دفاتر استانی وکارگزاریها وبرنامه ریزی برای رفع این مشکلات.
اتخاذ رویکرد فعال در زمینه رفع شکافهای موجود در سطح دفاتر استانی برای رسیدن به سطح مطلوب واستاندارد مورد تأیید ستاد مرکزی صندوق.
همکاری با واحد آموزش بمنظور برگزاری دوره های آموزش برای ارتقاء سطح دانایی وکارایی کارکنان دفاتر استانی وکارگزاریها.

محمدزاده در خاتمه تاکید کرد: شایسته است کلیه مدیران استانی برای پیشبرد این محورها همکاری های لازم و کامل را با اداره کل برنامه ریزی،هماهنگی و نظارت برامور مناطق و استانها داشته باشند.

لینک کوتاه:

اشتراک گذاری:

برچسب ها

هیچ برچسبی برای این قسمت تعریف نشده است.
logo-1

تهران، ابتدای خیابان بهار شیراز، پلاک ۱۷۰

logo-4

سامانه پیامکی: 300027

logo-3
تلفن: 43351-021
logo-2
پست الکترونیک: info@roostaa.ir

صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر می‌کوشد به منظور بسط عدالت اجتماعی و جلوگیری از گسترش فقر، خدمات بیمه اجتماعی را به گونه‌ای گسترش دهد که منجر به افزایش کرامت انسانی و تقویت جایگاه اجتماعی جامعه هدف صندوق شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان،روستائیان و عشایر می باشد. ©