به گزارش روابط عمومی، مدیر صندوق استان زنجان در این جلسه ضمن تشریح اهداف، برنامه ها و سیاستهای پیش رو خصوصاً برنامه های تبلیغاتی به تاکیدات مدیرعامل صندوق در برگزاری منظم این جلسات اشاره و هدف از برگزاری نشستهای ماهیانه کارگزاری ها را ارتقای دانش و اطلاعات کارگزاران در خصوص موارد مختلف بیمه ای، تعاملات سازنده و تبادل اطلاعات و تجربیات مفید بین کارگزاران در جهت هم افزایی و ارائه خدمت رسانی مطلوب به بیمه شدگان و جامعه هدف عنوان کرد.
او نرخ وفاداری بیمه شدگان استان را با 59.03درصد اعلام کرد و گفت: استان زنجان در رتبه پنجم کشوری و بالاتر از میانگین کشوری در ارزیابی این شاخص قرار دارد.
در ادامه این جلسه مهران حبیبی، مدیر مسئول هفته نامه سیاسی – اجتماعی آوای میهن و کارشناس ارتباطات و روابط عمومی مطالب آموزشی مفیدی درخصوص روشها و فنون بازاریابی، ارتباطات و نحوه مذاکره بیان کرد که مورد استقبال کارگزاران قرارگرفت. همچنین هرکدام از کارگزاران نیز با ارائه گزارش عملکرد فعالیت به بیان تجربیات و اقدامات خود پرداختند.