به مناسبت روز روابط عمومی شکل گرفت؛ تقدیر مدیرعامل از همکاران روابط عمومی صندوق بیمه اجتماعی

به مناسبت روز روابط عمومی شکل گرفت؛ تقدیر مدیرعامل از همکاران روابط عمومی صندوق بیمه اجتماعی

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی به مناسبت روز روابط عمومی از کارکنان بخش روابط عمومی صندوق بیمه اجتماعی تقدیر کرد.


به گزارش روابط عمومی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، علی شیرکانی ضمن تبریک این روز به تمامی فعالان در بخش روابط عمومی صندوق بیمه اجتماعی گفت: در گذشته در صندوق بخشی به عنوان روابط عمومی وجود نداشت. با توجه به اهمیت و نیاز وجود آن این بخش در صندوق شکل گرفت و در استانها نیز افرادی که در فعالیت در این بخش توانایی و علاقه داشتند در این حوزه مشغول به فعالیت شدند.
به گفته شیرکانی انتخاب روابط عمومی در استانها یکی از عوامل مهم در رکورد شکنیهای بیمه ای صندوق و ایجاد نظم حاکم در آن است.
وی ادامه داد: درگذشته روابط عمومی فقط در مرکز تعریف و شکل گرفت و فعالیت آن محدود به پوشش فعالیتهای مدیران و تبلیغات بود. اما رویکرد ما در صندوق بیمه اجتماعی بسیار متفاوت است چرا که صندوق صندوق بیمه اجتماعی یک بیمه اختیاری با مخاطب خاص است.
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی با بیان اینکه باید براساس ارتباطتمان با مخاطب فعالیت و تولید محتوا کنیم گفت: باید رویکرد ما نسبت به روابط عمومی عوض می‌شد بنابراین نیاز به دگرگونی بزرگ در فناوری و ارتباط با مخاطب داشتیم. دگرگونی ای که در تولید محتوا نحوه انتشار اخبار و سایر ابزارهای ارتباطی ما موثر است.
وی افزود: ما نمی‌توانستیم مانند گذشته به صورت سازمان محوری فعالیت کنیم و باید براساس مخاطب محوری فعالیت میکردیم چرا که ما باید ذاعقه مخاطب را شناسایی و براساس نیازهای مخاطب تولید محتوا می‌کردیم.
شیرکانی افزود: ما مخاطبانمان را در انتشار اطلاعاتمان شریک کردیم و هر بیمه شده ما یک عامل تبلیغاتی برای ما است. برنامه اصلی ما این است که از ستاد به استانها، از استانها به کارگزاران و از کارگزاران به سمت جامعه هدف حرکت کنیم. زیرا معتقد هستم بسیاری از کارگزاران ما روابط عمومی بسیار قوی‌ای دارند و در واقع در جایگاه روابط عمومی مشغول به فعالیت هستند و جامعه هدف خود را دارند و برای او تبلیغ و انتشار اطلاعات می‌کنند.

 

صندوق بیمه اجتماعی پیشرو در روابط عمومی
در ادامه این مراسم حامد شمش مدیر روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن حضور در این مراسم گفت: نیروهای روابط عمومی صندوق بیمه اجتماعی جزو فعالترین نیروهای زیرمجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی هستند. سازمان تامین اجتماعی، بهزیستی، فنی حرفه ای و صندوقهای بزرگ دیگر زیرمجموعه این وزارتخانه هستند، اما هیچکدام از این صندوق ها و سازمانها به اندازه رابطان عمومی صندوق بیمه اجتماعی فعال و تاثیرگذار در شبکه‌های اجتماعی نیستند و به همین دلیل به شما تبریک می‌گوییم.
وی ادامه داد: بخش قابل توجهی از آنچه که درمورد نهاد دولت گفته میشود در ساعاتی است که مردم در شبکه‌های اجتماعی حضور دارند و نیروهای روابط عمومی در آن زمان فعالیت‌های خود را ادامه می‌دهند و ساعات مشخصی برای کار ندارند.
شمس افزود: در گذشته فقط دو شبکه رادیویی و تلویزیونی وجود داشت بنابراین عرصه‌ای برای روابط عمومی وجود نبود و روزنامه ها نیز بسیار محدود بودند، اما امروزه با وجود شبکه‌های اجتماعی همه مردم نوعی خبرنگار و تحت عنوان شهروند خبرنگار در سطح جامعه حضور دارند و حوادث و اتفاقات مربوط به سازمانها و ارگانها را پوشش می‌دهند. توجه داشته باشید که گاهی این مسئله موجب می‌شود که برخی از رسانه های داخلی و خارجی براساس رویکرد، جهت گیری و رویه خود به سوءبرداشت از آن خبر یا اتفاق روی می‌آورند بنابراین نقش روابط عمومی به عنوان منبع صحت و سقم خبر و اتفاق و از طرف دیگر به عنوان فعال در شبکه‌های اجتماعی به خوبی مشاهده می‌شود تا ضمن رصد رسانه‌ها توجه داشته باشند که آنها چگونه درمورد ما صحبت می‌کنند و چه می‌گویند.

لینک کوتاه:

اشتراک گذاری:

برچسب ها

هیچ برچسبی برای این قسمت تعریف نشده است.
logo-1

تهران، ابتدای خیابان بهار شیراز، پلاک ۱۷۰

logo-4

سامانه پیامکی: 300027

logo-3
تلفن: 43351-021
logo-2
پست الکترونیک: info@roostaa.ir

صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر می‌کوشد به منظور بسط عدالت اجتماعی و جلوگیری از گسترش فقر، خدمات بیمه اجتماعی را به گونه‌ای گسترش دهد که منجر به افزایش کرامت انسانی و تقویت جایگاه اجتماعی جامعه هدف صندوق شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان،روستائیان و عشایر می باشد. ©