راز موفقیت برترین کارگزاران کشور در حوزه جذب بیمه شده جدید

راز موفقیت برترین کارگزاران کشور در حوزه جذب بیمه شده جدید

کارگزاران برتر کشور در راستای طرح تحولی قرارگاه کرامت به تشریح نحوه جذب بیمه شده جدید و میزان تأثیر اقدامات اخیر صندوق بیمه اجمتاعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در این امر سخن می گویند.

مصاحبه با مجید منجزی رتبه سوم کارگزاران کشور از استان خوزستان

لطفاً خودتان را معرفی بفرمایید: محل سکونت(روستا / عشایر / مناطق محروم)

من مجید منجزی؛ کارشناسی ارشد برق قدرت و ساکن شهرستان شوشتر هستم. مدرس دانشگاه، عضو شورای اشتغال شوشتر، مدیر مرکز کارآفرینی شهرستان شوشتر و چندین سال است مدیر یک مجموعه با محوریت فعالیت های آموزشی در حوزه های کارآفرینی، مهارت آموزی و کسب و کار در سطح شهرستان هستم.

نحوه آشنایی خود با صندوق را شرح دهید.

از طریق یکی از همکارانم که از کارگزاران صندوق بود، آشنایی نسبی از خدمات صندوق کسب کردم و بعد از رایزنی های متعدد با دوستان در شورای اشتغال شوشتر و اداره جهاد کشاورزی و اداره تعاونی روستایی و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و در نهایت پرس و جو درباره استقبال مردم از این اقدام در شهرستان، تصمیم به تأسیس دفتر کارگزاری بیمه اجتماعی کشاورزان و روستائیان و عشایر در شهرستان شوشتر گرفتم.

از چه سالی همکاری رسمی خود را با صندوق آغاز کرده اید؟

شروع به کار رسمی من از ابتدای سال 1401بوده است و کمتر از یک سال است که به طور رسمی فعالیتم به عنوان کارگزار بیه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر را آغاز کرده ام.

میزان جذب بیمه شدگان در منطقه شما چند نفر است؟ و چه میزان رشد نسبت به دوره قبل تجربه کرده اید؟

در طول فعالیت 7 ماهه و البته تلاش بسیار زیاد همکارانم در کارگزاری، در مجموع  647 نفر بیمه شده داریم.

مؤثرترین نوع تبلیغات و ترویج شما کدام مورد است؟ و ابزار خاص آن چه چیزی است؟ محیطی(چهره به چهره) / فضای مجازی

با بیش از 2000 نفر از صنوف و افراد مختلف(اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی) در گروه ها و کانال های محتلف فضای مجازی در تعامل هستم که بر همین اساس فعالیت ها در فضای مجازی بسیار مطلوب است هرچند تبلیغات و مواجهه حضوری بین عموم مردم در روستاها و عشایر را به طور دائمی در برنامه کاری خود دارم.

برقراری ارتباط با مجموعه های مختلف با خودم و پاسخ به مراجعات حضوری و تلفنی از طریق 2 کارشناس در کارگزاری صورت می گیرد.

تعامل شما با نهادهای حاکمیتی و دولتی (دستگاه های اجرایی شامل بخشداری ها و دهیاری ها، شورای شهر، ائمه جمعه و بسیج عشایر) و بخش های خصوصی و تعاونی ها در راستای افزایش جمعیت تحت پوشش چگونه بوده است؟

در راستای اقدامات لازم در کارگزاری و ارتباط با بعضی از بخشداران و دهیاران، شورای شهر و از آنجایی که دبیر اشتغال دفتر امام جمعه شهرستان نیز هستم سعی می کنم اهداف و برنامه های صندوق در برنامه و مراسم مختلف معرفی کنم و باتوجه به علاقه مسئولین در این رابطه سمینار و همایش های متعددی برگزار کرده ام که تلاشم اشاعه و بسط اهداف صندوق در بین مردم است اما عمده دغدغه بنده آگاه سازی جامعه در تمامی سطوح و اقشار مختلف جهت نیل به اهداف متعالی متصور در برنامه های صندوق می باشد.

لازم بذکر است در راستای تفاهمنامه های منعقد شده با نهاد ها و گروه های مختلف من جمله آنها سازمان امور مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری و تفاهمنامه همکاری فی مابین صندوق و استانداری استانها، باعث ایجاد هم افزایی بین دستگاهی و اعتمادسازی بیشتر در جامعه هدف شده است.   

مصاحبه با مریم سلحشوری رتبه دوم کارگزاران کشور از استان یزد

لطفاً خودتان را به صورت دقیق معرفی بفرمایید: محل سکونت(روستا / عشایر / مناطق محروم)

مریم سلحشوری هستم متولد 8 خرداد 1364 در شهر ایذه استان خوزستان از قوم بزرگ و اصیل بختیاری هستم. دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت هستم. در مدتی که به عنوان معلم و مدیر مدارس آموزش و پرورش در یزد مشغول فعالیت بودم، بسیار علاقمند به حرفه فروش و بازاریابی، فضای کسب و کار و ارتباط با مردم بودم و درنهایت این علاقه باعث شد وارد این کار شوم.

نحوه آشنایی خود با صندوق را شرح دهید.

از طریق یکی از دوستانم که با صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر آشنایی زیادی داشت با اهداف صندوق و خدماتی که به مردم ارائه می داد توسط آقای ابراهیمی دوره ی آموزشی را طی کردم و پیشنهاد همکاری با مدیریت استان یزد را قبول کردم.

خاطره بسیار خوب و ماندگاری، دلیل و برهان قطعی من برای قبول این پیشنهاد شد که خدمت شما عرض می کنم:

 روزی که در محضر آقای ابراهیمی مشغول فعالیت و یادگیری بودم یک پیرزن روستایی با همان سادگی و طراوت اهل روستا وارد شد؛ در حالی که محصولات روستا را در دستانش داشت و در حالی که به دنبال فروش کشک و دستکش و لیف بافتنی خود بود، آقای ابراهیمی از پیرزن کد ملی گرفتند و بعد از استعلام از سیستم متوجه شدند که به علت پرداخت حق بیمه همسر فوت شده اش، حقوق بازنشستگی به ایشان تعلق می گیرد که بعد از شنیدن این موضوع بسیار خوشحال شد و با ذکر دعا و سلامتی در حق همکاران از دفتر خارج شد. بعد از چند وقت دوباره همان پیرزن را دیدم و تعریف می کرد که دیگر محتاجکسی نیست و با همان حقوق هر چند ناچیز گذران زندگی می کند.

این خاطره زیسته از یک بیمه شده باعث شد بدون تردید وارد این کار شوم و تا الان با قدرت ادامه داده و باانگیزه بسیار بالایی پیش خواهم رفت.

از چه سالی همکاری رسمی با صندوق را آغاز کرده اید؟

شروع به کار رسمی من از ابتدای سال 1401بوده است و کمتر از یک سال است که به طور رسمی فعالیتم به عنوان کارگزار 80026 بیه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر را در یزد آغاز کرده ام.

مؤثرترین نوع تبلیغات و ترویج شما کدام مورد است؟ و ابزار خاص آن چه چیزی است؟ محیطی(چهره به چهره) / فضای مجازی

به نظرم فضای مجازی در رشد و پیشرفت کارم بسیار تأثیرگزار است. از آنجائیکه دارای روابط عمومی بالایی هستم، توان برقراری ارتباطات اجتماعی با اقشار مختلف مردم را دارم؛ تلاش می کنم در ارتباط با افراد مختلف و مخاطبانم در مواجهه با موضوع بیمه اجتماعی، مشاوری امین برای انتخاب آنها باشم و قصدم بیشتر کمک به مردم است تا کسب سود و درآمد و همین احساس در مردم باعث می شود اعتماد و اطمینان بیشتری داشته باشند و به همین علت از استانها و شهرهای مختلف کشور نیز تماس های متعددی دارم.

از عضویتم در کانالهای مختلف فضای مجازی (اینستاگرام و واتس اپ) و گروه های دوستی و خانوادگی، استفاده می کنم و تلاش میکنم تراکتهای تبلیغاتی را از این طریق تبلیغ و ترویج کنم؛ البته از برگزاری و حضور در جلسات توجیهی گروهی غافل نیستم و هم اکنون با توجه به شرایط کنونی پیگیر برقراری جلسات حضوری در روستاها و جامعه هدف صندوق هستم.

از طریق ارتباطم در صنوف مختلف و تعامل با افراد مختلف در جامعه اطلاع رسانی میکنم و یکی از مواردی که در مشاوره های کارگزاری به آن بسیار توجه می کنم این است که کمترین هزینه مالی و اتلاف وقت به مردم تحمیل کنم.

تعامل شما با نهادهای حاکمیتی و دولتی(دستگاه ای اجرایی شامل بخشداری ها و دهیاری ها، شورای شهر، ائمه جمعه و بسیج عشایر) و بخش های خصوصی و تعاونی ها در راستای افزایش جمعیت تحت پوشش چگونه بوده است؟

به لطف خدا و به واسطه حضور و همراهی بسیار نزدیک جناب آقای ابراهیمی به عنوان مدیر استان یزد در کنار فعالیت های بنده ارتباط بسیار زیاد و تنگاتنگی با نهادهای دولتی به خصوص دهیاری ها و شهرداری ها و شوراهای اسلامی شهر و روستا، امام جماعات مساجد شهر و روستا و صنوف و اقشار مختلف مردم دارم.

مصاحبه با وحید رضایی از رتبه اول کارگزاران کشور از استان کرمان

لطفاً خودتان را به صورت دقیق معرفی بفرمایید: محل سکونت(روستا / عشایر / مناطق محروم)

بنده وحید رضایی هستم با مدرک تحصیلی کارشناسی حقوق و ساکن شهرستان کرمان، به عنوان کارگزار  بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان کرمان مشغول فعالیت هستم.

نحوه آشنایی خود با صندوق را شرح دهید.

از طریق یکی از دوستانم در مدیریت  بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان کرمان با  خدمات خوب صندوق در سطح کشور و به طور خاص جامعه عزیز و زحمتکش روستائیان و عشایر آشنا شدم لذا در شهرستان کرمان تصمیم به تأسیس دفتر کارگزاری بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر گرفتم.

از چه سالی همکاری رسمی با صندوق را آغاز کرده اید؟

شروع به کار رسمی ما از ابتدای سال 1400بوده است و در این مدت فعالیت با کمک خدا و همت همکارانم در سطح شهرستان توانسته ایم بخش بسیار زیادی از مردم را با خدمات صندوق آشنا کنیم.

میزان جذب بیمه شدگان در منطقه شما چند نفر است؟ و چه میزان رشد نسبت به دوره قبل تجربه کرده اید؟

در مدت فعالیت مان در کارگزاری شهرستان کرمان به طور متوسط هر ماه 300 نفر بیمه شده جدید   داشته ایم که قصد داریم با برنامه ریزی و حمایت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر تعداد بیشتری را عضو صندوق کنیم.

مؤثرترین نوع تبلیغات و ترویج شما کدام مورد است؟ و ابزار خاص آن چه چیزی است؟ محیطی(چهره به چهره) / فضای مجازی

به نظر من فضای مجازی بهترین کانال ارتباطی با جامعه هدف است و به همین علت بنده با عضویت و فعالیت در بیش از  15 گروه مجازی از افراد و اقشار مختلف مردم، در تعامل هستم و بر همین اساس عمده جذب بیمه شده ها از این طریق انجام می گیرد؛ هرچند تبلیغات و مواجهه حضوری بین عموم مردم در روستاها و عشایر را به طور متناوب، هر هفته روزهای جمعه در برنامه کاری خود دارم.

تعامل شما با نهادهای حاکمیتی و دولتی(دستگاه ای اجرایی شامل بخشداری ها و دهیاری ها، شورای شهر، ائمه جمعه و بسیج عشایر) و بخش های خصوصی و تعاونی ها در راستای افزایش تعداد بیمه شده جدید صندوق چگونه بوده است؟

در راستای اهداف و مفاد مندرج در قرارگاه کرامت تلاش می کنم از طریق ارتباط دوطرفه و سازنده با مدیریت بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان قدم های مثبتی در جذب بیمه شده جدید داشته باشم و امیدورام با حمایت های بیشتر صندوق بتوانیم خدمات بیشتری به جامعه شریف روستائان و عشایر ارائه دهیم.

لینک کوتاه:

اشتراک گذاری:

برچسب ها

هیچ برچسبی برای این قسمت تعریف نشده است.
logo-1

تهران، ابتدای خیابان بهار شیراز، پلاک ۱۷۰

logo-4

سامانه پیامکی: 300027

logo-3
تلفن: 43351-021
logo-2
پست الکترونیک: info@roostaa.ir

صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر می‌کوشد به منظور بسط عدالت اجتماعی و جلوگیری از گسترش فقر، خدمات بیمه اجتماعی را به گونه‌ای گسترش دهد که منجر به افزایش کرامت انسانی و تقویت جایگاه اجتماعی جامعه هدف صندوق شود.

آمار بازدید وب سایت:
  • 547
  • 3,871,848
تمامی حقوق این سایت متعلق به صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان،روستائیان و عشایر می باشد. ©