در حال بارگذاری ...
با حکم علی ربیعی

روزبه کردونی مدیر کل روابط‌عمومی وزارت تعاون شد

با حکم دکتر علی ربیعی‌، وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی، روزبه کردونی به عنوان مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منصوب شد.


به گزارش روابط عمومی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، در این حکم آمده است:

نظر به مراتب دانش‌، تعهد و تخصص ارزشمند جنابعالی در حوزه‌های عمومی‌، اجتماعی، سیاست‌گذاری و ارتباطات و با عنایت به تجربه جنابعالی در ایجاد تعامل هوشمندانه و مناسب با رسانه‌های مکتوب‌، خبرگزاری‌ها‌، پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و گروه‌های ذی‌نفع به موجب این حکم به عنوان «مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منصوب می‌شوید.

در ادامه حکم دکتر کردونی آمده است‌: کارکرد اصلی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کارکردی اجتماعی است که موضوعاتی نظیر فقر و نابرابری از اصلی‌ترین اولویت‌های آن است‌. حتی بخش‌های اقتصادی آن نیز ماهیت اقتصاد اجتماعی دارد. جامعه کار و کارگر‌، کارفرمایان‌، کارآفرینان‌، تعاونگران‌، گروه‌های اجتماعی کم‌توان‌، آسیب‌دیدگان اجتماعی‌،  بیکاران در انتظارشغل، افراد جویای مهارت و بازنشستگان‌، به عنوان اصلی‌ترین عناصر رشد و توسعه و رفاه کشور‌، ذی‌نفعان بزرگ این وزارتخانه هستند که ما را ملزم به تبیین جامع مسائل و اطلاع‌رسانی صحیح برای جامعه و کنشگران این عرصه می‌نماید‌. به همین منظور مهم‌ترین مساله برای اینجانب از یکسو تبدیل روابط‌عمومی و مرکز اطلاع‌رسانی به صدای گروه‌های خاموش و از سوی دیگر انعکاس رسانه‌ای هوشمندانه فعالیت‌های برنامه‌ای دستگاه است.

در این چارچوب و با توجه به اهمیت روابط‌عمومی کارآمد در تحقق سیاست‌ها و اهداف این وزارتخانه‌، انتظار می‌رود برای نیل به اهداف زیر با جدیت و تدبیر عمل نمایید:

  1. ارتباط مستمر و هماهنگی کامل با شورای اطلاع‌رسانی دولت و سایرمراجع اطلاع‌رسانی و رسانه‌ای کشور
  2. جمع‌آوری‌، تحلیل و ارائه اطلاعات و گزارش‌های سیاستی درخصوص وزارتخانه و ارائه هدفمند آن به افکارعمومی
  3. رصد و تحلیل محتوای رسانه‌های فضای مجازی و مکتوب در حوزه‌ عمومی
  4. تلاش جهت گسترش گفتمان‌سازی در عرصه‌های مختلف
  5. تدوین و اجرای سیاست رسانه‌ای واحد در وزارتخانه‌، سازمان‌ها و واحدهای تابعه
  6. ایجاد انسجام‌، هماهنگی و وحدت رویه بین روابط‌عمومی‌های سازمان‌ها و واحدهای تابعه وزارتخانه درحوزه‌های ارتباطی‌، تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی
  7. نظارت به منظور هم‌افزایی و استفاده بهینه از امکانات‌، ایجاد هماهنگی‌، هم‌سویی بین فعالیت‌های تبلیغاتی و رسانه‌ای معاونت‌ها‌، سازمان‌ها و صندوق‌ها
  8. برنامه‌ریزی برای صرفه‌جویی و بیشترین بهره‌گیری از هزینه‌های لازم بر فعالیت‌های آگاهی بخش توسط سازمان‌ها‌، گسترش خیر جمعی و سایر موارد مرتبط در هر یک از حوزه‌ها
  9. هماهنگی به منظور انتخاب مدیران روابط‌عمومی دستگاه‌ها‌، سازمان‌ها و واحدهای تابعه و نظارت بر عملکرد آن‌ها
  10. تلاش جهت گسترش ارتباطات موثر بین سطوح ستاد و صف و بین وزارتخانه‌، واحدهای تابعه و ادارات کل دراستان‌ها
  11. تلاش جهت گسترش روحیه امید‌، اعتماد، نشاط اجتماعی‌، شادابی و خیرجمعی در جامعه به ویژه جامعه کار و تولید
  12. ایجاد زمینه گسترش حضور و مشارکت بیشتر اساتید دانشگاه‌ها‌، دانشجویان‌، فعالان مدنی و نهادهای خیریه در فرایند‌های سیاستگذاری
  13. انعکاس واقعیت‌های اجتماعی جامعه‌، انتقاد‌ها و پیشنهادهای گروه‌های ذیربط‌، ذی‌نفع و شهروندان به واحدهای مرتبط
  14. تلاش برای ایجاد گفت‌و‌گوی اجتماعی میان وزارتخانه و دستگاه‌های تابعه‌، نهادهای مدنی و دانشگاه‌ها

در پایان این حکم اضافه شده است‌: امیدوارم مجموع تدابیر و فعالیت‌های جنابعالی موجب ارتقای‌شان و منزلت وزارت متبوع و اعتلای جایگاه آن در نزد افکار عمومی گردد‌. توفق شما را در انجام وظایفی که برعهده دارید از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.


| شناسه مطلب: 1706

تعداد بازدید: 409 | آخرین بازدید:






نظرات کاربران