صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان،روستائیان و عشایر

سامانه ارتباطات مردمی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر راه‌اندازی شد

سامانه ارتباطات مردمی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر با هدف ارائه خدمات بیمه‌ای به متقاضیان صندوق راه‌اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، صندوق بیمه اجتماعی  به منظور تسهیل ارتباطات مردمی با صندوق بیمه اجتماعی مرکز ارتباطات مردمی خود را با هدف بهبود کیفیت و سرعت در پاسخگویی، راهنمایی کامل و تخصصی بیمه‌شدگان و دریافت مستقیم انتقادات و پیشنهادات راه اندازی کرد. با راه‌اندازی این سامانه امکان مشاوره تلفنی و بیمه‌ای برای تمامی بیمه‌شدگان صندوق و متقاضیان دریافت خدمات بیمه‌ای فراهم می‌شود.

لازم به ذکر است، این سامانه آمادگی دریافت پیام‌ها، گزارش‌ها، تقاضای راهنمایی، انتقال نقطه نظر، انتقاد و پیشنهاد و غیره را داشته و با توجه به برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های صورت گرفته در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخگوی مخاطبان و انعکاس پیام‌های آنها خواهد بود.

 

 

بیمه شدگان می‌توانند از طریق تماس با شماره  تلفن 43351-021 مشکلات خود را مطرح کرده و به کارشناس مربوطه متصل شوند.

 

 

 




مطالب مرتبط

شیرکانی درگفت‌وگو با رادیو سلامت؛

تامین مالی برای پوشش بیمه‌ای بیش از یک میلیون روستایی فاقد بیمه انجام شد
شیرکانی درگفت‌وگو با رادیو سلامت؛

تامین مالی برای پوشش بیمه‌ای بیش از یک میلیون روستایی فاقد بیمه انجام شد

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گفت: مرحله اول پوشش بیمه‌ای یک میلیون و چهارصد هزار خانوار روستایی فاقد بیمه انجام شده است و درمرحله اخذ اسامی مشمولان این طرح از سازمانهای مربوطه هستیم.

|

پرسش های متداول

  ۱- با چه شرایطی می­ توان عضو صندوق بیمه روستائیان و عشایر شد ؟ شرط اولیه عضویت نزد صندوق داشتن ...

|

نظرات کاربران