
به گزارش روابطعمومی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، در این نشست عباس علیزاده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان روابط عمومیها را ترسیم کننده عملکرد دستگاهها دانست و گفت: رعایت سلیقه مخاطبان در گفتمان دوطرفه و دقت و وسواس برای ارائه درست دیدگاهها از وظایف خطیر حوزه روابط عمومی است.
وی با بیان اینکه تدوین و تعریف راهبردی مناسب با نگاه و انتظار مردم برای هموار ساختن راه خدمت و تداوم مشارکت از اصول کار در روابط عمومی است، افزود : علیرغم برخی نامهربانیها، ناملایمات و فشارهای ناشی از شرایط تحریم و اقتصاد، تلاشهای زیادی برای خدمت رسانی به جامعه هدف در سالهای اخیر انجام شده که ثمره آن اتفاقات بسیار خوب است و معتقدیم این حق مردم است که عملکردها به درستی به آنها انعکاس یابد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با تاکید بر اینکه روابط عمومی بعنوان چشم بینا و گوش شنوا و ویترین عملکرد مجموعه باید با سعه صدر و اهتمام و جدیت تمام در این مسیر گام بردارد و انتقال رویدادها و احصاء مشکلات و مطالبات را به درستی انجام دهد، به نقش اصحاب رسانه و ضرورت تعامل و هم افزائی در این راستا و استفاده از ظرفیت این حوزه اشاره و از آن بمنزله یک اهرم در عرصه ارتباطات یاد نمود.
علیزاده در بخش دیگری از سخنان خود در جمع مدیران روابط عمومی 10 اداره و سازمان عضو شورای هماهنگی رفاه استان با اشاره به گستردگی ماموریتها، وظایف و تنوع دامنه خدمات و مخاطبین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ایجاد شفافیت در ارائه خدمات را یکی از شاخص ترین اقدامات این وزارتخانه در سالهای اخیر برشمرده و خاطر نشان ساخت: کاهش زمان رسیدگی و میزان مراجعات به دستگاههای عضو، افزایش خدمات غیرحضوری، اعطای تسهیلات مختلف و ... از جمله فعالیتهای بارز وزارتخانه است که باید مردم از آنها مطلع باشند .
وی با آرزوی تداوم پیشرفتها با ضرب آهنگی بهتر و گشایش های اقتصادی بیشتر برای مردم، خواستار اطلاع رسانی خدمات به جامعه گردیده و اذعان نمود: مردم ما شایسته بهترینها هستند و وظیفه داریم مطلوبترین خدمات را به آنها بدهیم.
ارسال نظر