به گزارش روابط عمومی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، در این جلسه بیتاله برقراری با بیان اینکه موفقیت صندوق در گرو تلاشهای کارگزاران است، گفت: خدمات صندوق را میتوان از دو وجه خدمات محور با حفظ پایداری صندوق مورد بررسی قرار داد که هر دو نگاه متفاوتی را میطلبد، بنابراین معتقدم که باید هر دو وجه را مورد توجه قرار دهیم.
وی با بیان اینکه وضعیت صندوقها رقابتی است، گفت: این در حالی است که جامعه هدف بیمهشدگان صندوق ما عموما در بین دهکهای سه و چهار متغیر است، بنابراین باید توجه کنیم که برای دهکهای بالاتر ما چه اتفاقی افتادهاست.
برقراری با بیان اینکه نیاز است که وضعیت کارگزاریها و مجوز آنها بررسی شود،گفت: فعالیت کارگزاریها باید مرتبا مورد پایش و تقویت قرار گیرد و هرچقدر بتوان برای کارگزار نگاه انگیزشی ایجاد کرد آنها در جامعه هدف خود نفوذ و جذب بالاتری خواهند داشت، بنابراین نیاز است که ارتباط مؤثر با آنها داشتهباشیم و نقطهنظرات آنها را بشنویم.
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی ادامه داد: کارگزاران به عنوان نیروهای فعال خط مقدم صندوق باید از 2 منظر ارائه خدمات مطلوب و اثربخش به جامعه هدف، بیمه شدگان و مستمری بگیران با ثبات و پایداری صندوق فعالیت نمایند.
وی تاکید کرد: وظیفه شورای فنی این است که نگاه جامع و شامل به همه کارگزاریها داشته باشد. شورای فنی کارگزاران ظرفیت قانونی بسیار موثری برای تقویت جایگاه کارگزاران است، بنابراین نیاز است که این شورا با استفاده از ظرفیتهای قانونی خود برای تقویت و حمایت شبکه کارگزاریها گام بردارد.
وی در پایان گفت: ضروری است تا عملکرد کارگزاران درخصوص رشد و رضایت بیمه شدگان، مستمری بگیران، بصورت مستمر ابتدا توسط مدیریتهای استانی و سپس توسط شورای فنی کارگزاران مورد بررسی و پالایش قرار گیرد.
ارسال نظر