شاخص های ارزیابی در سه محور اصلی سلامت اداری، ارتباطات سازمانی و شایستگی های مدیریتی، حوزه ارزیابی عملکرد در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان یزد بررسی شد.
به گزارش روابط عمومی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان یزد، امیر هاشمی خاتونآبادی، معاون مرکز بازرسی ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مرتضی گشتاسب، مسئول دفتر بازرسی با هدف ایجاد همافزایی و مدیریت اثربخش با حضور در دفتر مدیریت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان یزد ضمن دیدار با محمدجواد رحیمی نسب مدیر صندوق بیمه استان به بررسی و ارزیابی شاخصهای گوناگون پرداختند.
در این بازدید، شاخصهای ارزیابی در سه محور سلامت اداری، ارتباطات سازمانی و شایستگیهای مدیریتی و همچنین حوزه ارزیابی عملکرد در چارچوب معیارهای مشخص وزارتخانه مورد بررسی قرار گرفت.
امیر هاشمی خاتون آبادی معاون مرکز بازرسی ضمن ارائه پیشنهادهای موثر، اعلام داشت: هدف اصلی این ارزیابیها، ارتقای سلامت نظام اداری، ارائه پیشنهادهای کارآمد و شناسایی مسائل و مشکلات موجود در روند بهبود و ارتقای سطح خدمت رسانی به مردم می باشد.
وی ادامه داد: از دیگر اهداف این بازدید، بررسی نحوه اجرای حقوق شهروندی و ارزیابی شایستگیهای مدیریتی است تا به بهبود سیستم خدمترسانی به مردم در سطح استان یزد و ارتقای رضایتمندی شهروندان کمک شود.
این بازدید فرصتی برای مدیران و کارشناسان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان یزد فراهم کرد تا با بازرسین درباره راهکارهای بهینهسازی و همسوسازی سازمانی تبادلنظر کنند.
این نظارتها و ارزیابیها به عنوان راهی برای شناسایی کاستیها و تقویت نقاط قوت، از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیگیری میشود تا زمینه ارتقای خدمات به جامعه هدف فراهم شود.
ارسال نظر