مدیر صندوق استان در راستای پاسخگویی شفاف به مطالبات مردمی، با حضور در سامانه سامد به سؤالات و درخواستهای شهروندان پاسخ داد.
به گزارش روابط عمومی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ،روستائیان و عشایر استان گیلان ، یزدان شعبانی مدیر صندوق در راستای پاسخگویی شفاف به مطالبات مردمی، با حضور در سامانه سامد(سامانه ارتباط مردم و دولت) به سؤالات و درخواستهای شهروندان پاسخ داد.
در این ارتباط مستقیم که با هدف تسهیل ارتباط مردم با مسئولان برگزار شد، شعبانی ضمن استماع دغدغههای مردم، راهنماییهای لازم در خصوص خدمات و مزایای بیمه اجتماعی را ارائه کرد.
وی با تأکید بر اهمیت پوشش بیمهای جامعه هدف، از تلاش این صندوق برای گسترش چتر حمایتی در مناطق روستایی و عشایری استان خبر داد.
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان گیلان به تشریح شرایط عضویت، تسهیلات و خدمات قابل ارائه به بیمهشدگان پرداخت و اظهار داشت: "تلاش ما بر این است که با اطلاعرسانی گسترده و حضور در مناطق مختلف استان، خدمات بیمهای را به صورت عادلانه در اختیار تمامی واجدین شرایط قرار دهیم."
وی همچنین از برنامههای آتی صندوق برای توسعه خدمات الکترونیک و تسهیل فرآیندهای بیمهگری خبر داد و افزود: با بهرهگیری از فناوریهای نوین، به دنبال کاهش مراجعات حضوری و تسریع در ارائه خدمات به بیمهشدگان هستیم.
گفتنی است سامانه سامد به عنوان پل ارتباطی میان مردم و مسئولان، نقش مهمی در شناسایی و رفع مشکلات جامعه هدف صندوق ایفا میکند.
ارسال نظر