به واقــع، پیشــرفتها در تکنیکهــای هــوش مصنوعــی نــه تنهــا بــه افزایــش کارآیــی کمــک کردهانــد بلکــه درهــای فرصتهــای تجــاری کاملاً جدیــدی را بــرای برخــی از شــرکتهای بــزرگ بــاز کردهانــد. قبــل از مــوج فعلــی هــوش مصنوعــی، ســخت بــود کــه تصــور کنیــم از نرمافــزار کامپیوتــر بــرای اتصــال مســافران بــه تاکســی اســتفاده کنیــم، امــا اســنپ و تپســی چنیــن کاری را محقــق کردهانــد.هــوش مصنوعــی بــه مرکــز بســیاری از بزرگتریــن و موفقتریــن شــرکتهای امــروز، از جملــه Microsoft ،Apple ،Alphabet و Meta، رســیده اســت، جایــی کــه فناوریهــای هــوش مصنوعــی بــرای بهبــود عملیــات و پیشــی گرفتــن از رقبــا اســتفاده میشــود. بــه عنــوان مثــال در زیرمجموعــه Alphabet بــه نــام گــوگل، هـوش مصنوعـی بـه موتور جسـتجوی آن، خودروهای خـودرا ن Waymo و Goo Brain gle کــه معمــاری شــبکه عصبــی ترانســفورمر را کــه پایــه پیشــرفتهای اخیــر در پــردازش زبــان طبیعــی را فراهــم کــرده اســت، بــه صــورت بســیار جــدی مــورد اســتفاده قــرار گرفتــه اســت.
مقدمهای بر کاربردهای هوش مصنوعی در روابط عمومی
ارسال نظر