امروزه بازاریابان از بازاریابی دیجیتالی(دیجیتال مارکتینگ) به منظور هدایت کردن تمایل خرید مشتریان خود، استفاده میکنند. این امر، ضرورت بررسی بازاریابی دیجیتال را در مقایسه با بازاریابی سنتی بیشتر نموده است. بیمههای زندگی نظیر بیمههای اجتماعی که شامل بیمه روستاییان و عشایر و تامین اجتماعی میباشد، نیز ازجمله محصولاتی به شمار میروند که بازاریابان به منظور بازاریابی و فروش آنها در نقاط مختلف جهان، از این شیوه بازاریابی بهره میگیرند ( باکی و صدیقیان، ۱۴۰۰ ) چرا که امروزه تحول دیجیتالی تاثیر شدیدی بر رفتار و فرهنگ جامعه، روند تجارت صنعت، ساختار مالی و رشد یک کشور دارد؛ لذا صنعت بیمه برای حفظ درآمد فعلی و ایجاد فرصتهای جدید کسب درآمد به فناوریهای دیجیتال روی آورده است. دیجیتالی شدن امکان تقویت ارتباطات و ارایه خدمات جدید به مشتریان را تسهیل میکند. دورکاری و سرویسدهی به کاربران، با توجه به رشد خدمات اینترنت در صنعت بیمه را تقویت میکند و مورد توجه قرار گرفته است.
بررسی تاثیر استفاده از بازاریابی دیجیتال در مقایسه با بازار یابی سنتی بر بیمههای اجتماعی
ارسال نظر