۱۱/ ارديبهشت/ ۱۴۰۴ | 02:32
۰۸:۵۷ ۱۴۰۳/۱۲/۱۹

بالندگی سازمانی

نقش مهم نیروي انسانی در سازمانها، مدیران را بر آن داشته است تا براي به كارگیري كارآمد و مؤ ثر كاركنانشان به نكات مهمی كه در ایجاد انگیزه و رضایت مداوم آنها مؤثر است، توجه كنند. هرسی و بلانچارد (1983) معتقدند بعضی از نیازهاي كاركنان میتواند از طریق عوامل درون شغلی رفع شود و رضایت و انگیزهاي كه از این روش ایجاد میشود، پایدار است . (رضاییان ، 1392)
کد خبر : ۱۰۰۱۹۳

یكی از عوامل مؤثر در رضایت كاركنان، محتواي شغلی آنان است. كاركنان عمدتاً به دنبال شغلی هستند كه با چالش روبرو بوده، مسئولیت انجام دادن آن به طور كلی بر عهده‌ي خود فرد بوده، و براي انجام دادن آن اختیار و آزادي عمل كافی داشته باشد (كیم و وهمكاران،2009). محققان بر این باورند كه آ ار مثبت ویژگیهاي شغلی بر شاغلان ممكن است یكسان نباشد. كاركنانی كه اهداف و ارزشهاي سازمانشان را میشناسند و با آن همسو شده‌اند، و به منظور رساندن سازمان به مثموریتهاي كلی خود به سختی كار میكنند، با مشاهده‌ي ویژگیهایی مانند آزادي، تنوع، هویت و بازخورد در شغلشان، انگیزهي بیشتري مییابند و نسبت به انجام دادن وظایف شغلیشان با كیفیت بهتر از قبل، ترغیب خواهند شد (اوه رایلی و همكاران 1980).

 

بالندگی سازمانی

 

بالندگی سازمانی

لینک کپی شد
سفر استانی مدیرعامل در سال 1404

سفر دکتر حامد قادرمرزی به استان سیستان و بلوچستان

۱۴۰۴/۰۲/۱۰ | ۱۳:۴۴
استان آذربایجان غربی

دختران، مظهر مهر، عطوفت و سرمایه‌های ارزشمند جامعه هستند

۱۴۰۴/۰۲/۱۰ | ۰۹:۲۴ استان آذربایجان غربی
دیدار نماینده اهر و هریس با مدیرعامل صندوق

پیگیری بازنشستگی پیش از موعد در مجلس شورای اسلامی

۱۴۰۴/۰۲/۰۹ | ۱۵:۳۸
معرفی

طرح ویژه خدمات صندوق برای جوانان

۱۴۰۴/۰۲/۰۹ | ۱۴:۵۱
پرونده ویژه