هدف توسعه سازمانی، تسهیل یادگیری سازمانی و ارتقای بهبود مستمر است به طوریکه سازمان بتواند در مواجهه با تغییرات پیچیده و غیرقابل پیشبینی با هوشمندی و انعطاف پذیری عمل کند. توسعه سازمان شامل مراحل مختلفی از جمله تجزیه و تحلیل نیازها فرصتهای بهبود طراحی و اجرای مداخلات بهبود یافته و ارزیابی و بازنگری نتایج میباشد این فرایند به مدیران و کارکنان این این امکان را میدهد که به صورت فعال در فرایند تصمیم گیری مشارکت و از ابزارها و مهارتهای نوین برای افزایش کارایی و بهرهوری سازمان بهره گیرند.
آموزش، توانمندسازی، نوآوری؛ مدل جامع توسعه سازمانی
ارسال نظر